onsdag 4 augusti 2010

Bokmärken

Regnet öser ner och det känns att hösten närmar sig! Har en spännande höst framför mig, berättar mer sen..;)
Har rensat i några lådor och skåp idag...vad mycket intressant man hittar! Har läst gamla brev, provat gamla kläder och resultatet blev två säckar...har också hittat en splitterny telefon!

Visar några kort med Enkaustik målning, ett startset kan du hitta hos AltheasMix, bokmärken som man kan ta bort från kortet! Svärdottern och jag har gjort en teknikbeskrivning för Splitcoaststampers på engelska som du  kan se här nedan, vi skrattade rätt mycket så jag fick klippa bort vissa delar!! :) L har gjort en version på svenska men jag tror inte hon lagt ut den på Youtube.


Tack för att du tittar in! Tack ni som kommenterar, det värmer!

4 kommentarer:

Dehäreja sa...

Oh My God.... va läckert! Skulle vilja gå en kurs efter att ha sett alla dina fina kort och den intressanta videon! Kanske blir det av.....

Anonym sa...

Tack för den fina instruktionen! Nu ska jag ta fram mina färger och "strykjärnet" som legat i lådan efter några misslyckade försök.
Iréne

Anonym sa...

:)
Har hjälpt granntjejen att göra kalasinbjudningar, hon blev så nöjd, kul!

<3
Svärdottern

Anonym sa...

TACK....beundrar din blogg.... så nu får det bli ett samlat BERÖM
Carina