söndag 9 november 2008

Söndag och julpyssel med HighCoastScrap




Har haft en jättetrevlig dag med julbuffé till lunch!! Så gott! Helena och Malin har gjort ett jättejobb och Annicas sång bidrog till den första lilla känslan av jul! Alla medlemmar fick också en julklapp; julpapper, band och en julstämpel. Tusen tack för allt!
Så mycket pysselresultat kan jag inte påstå att det blev men det var så mycket fint som skapades. Det är ju kul att gå runt och titta på vad andra gör också..så för min del blev det bara en serviettring för julbordet...;) , ska göra en personlig med namn till alla!

Tack för titten!

13 kommentarer:

Cicci sa...

Så fint! Vilken bra idé. Undrar om jag kommer att orka det.
Det lät ju bara så mysigt att att få träffas, pyssla och provsmaka på julen.
Kika in i min blogg så har jag något till dig.
Kramiz

Anonym sa...

Hej vännen o TACK för ett jättetrevligt sällskap idag. DU inspirerar så otroligt mycket :)
Kram,
HelenaN

Anonym sa...

Åhhhhhhh va myssigt!!!!

Så avis jag blir!!!!

Servett ringen underbar!

Glimmis sa...

Hej hej!
Det var en jättetrevlig och rolig pysseldag, jag är så imponerad av allt arbete de ansvariga lagt ner för att arrangera detta. En underbar julpysselträff och bara för sig värt hela medlemsavgiften..;)
Jag blev glad att höra att du kikat in i min blogg, så det tackar jag för. Hit kikar jag in lite nu och då, jag är grymt imponerad av ditt kortmakeri.

Ha det gott! //Erica

Awirahl sa...

Hej vilken läcker servett ring hoppas det går bra att lifta den idéen..

Mvh Anna

ScrapMi@ sa...

Tjena Biggan!!
Tack för igår....vilket jobb Ni lagt ner med julklapp, mat, fika, utlottningar. en kanondag som gick alldeles för fort!
Fiffig idé med servettringar och alltid fina kort i din blogg!!!
Kram/mia

Glimmis sa...

Vad glad jag blir att du frågade, och absolut går det bra.

Ha det bäst! //e

Anonym sa...

Oh, vad fina servettringar, ser verkigen fram emot dem i dukningen på julafton!!!

dpkennedy sa...

This is just wonderful!

Anonym sa...

Hej Gud så mycket fint det finns här inne.

Annica H sa...

Oh... Tack för komplimangen! :)
Dina servettringar kommer att bli julmiddagens största samtalsämne! Garanterat! Hoppas att du visar oss de övriga när de blir klara åxå?
Tack för senast!

Anonym sa...

Svar på din kommentar: Ja, visst är det :) Jag gillar citat och sånt. Låna på du :)

ScrapMi@ sa...

Tack själv för fin kommentar, och visst går det bra att länka....jag lägger till Dej med i min länklista!
Ha det gott!!
Kram/mia